Home made ice creaaaaam

Mums, det är så gott. Jag och Tuk har fått en dålig ovana och åker alldeles för ofta dit. Men ni fattar inte hur god deras chocolate chip är. Men det var sista gången idag för den här gången. 
Vi åker i morgon halv nio med Lomprhaya, woho, kommer fram halv nio i Bangkok. Ganska lagom faktiskt. Tuks kompisar har fixat nå hotell redan. För 600 bath per natt. Lite billigare än förra gången vi var där då kostade de 1000 bath. 
Nej nu ska jag väl leka lite med Disco innan jag måste skiljas från han. :(



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag längtar iaf efter dig! Jag förstår att det måste vara skit jobbigt att vara ifrån Disco. Jag vet hur jag skulle känna med Maiky :(

Jag hoppas vi kan boka in en träff du och jag så fort som möjligt när du kommer hem, så det inte rinner ut i sanden ;)Kram

Postat av: karin

vet precis hur det känns!

2009-05-18 @ 22:56:20
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback