Imorrn smäller det...

I morgon åker vi till Bangkok, det känns lite blandat. Jag vill verkligen inte lämna DIsco och det börjar kännas jätte jobbigt. Tre månader är alldeles för lång tid. Nu springer han runt här och leker och vet inte alls att i morgon ska jag åka och inte komma tillbaka till han på jätte  länge. Stackarn är helt ovetande.:( Och det ger mig bara ännu sämre samvete. 
Som tur är så kommer Tuk snart tillbaka till han men iaf. 
Förra veckan var jag ganska glad att jag skulle hem men inte nu längre. Inte TRE månader iaf. Ska ju bli kul och komma hem och träffa alla igen. :)

Tuk och Otto sitter och spelar tv spel... Blä för dom,.

Såååå, Lina som aldrig svara på facebook, vad är det du vill ha? Jag vill gärna  veta innan jag åker för vet inte om jag kommer sitta vid internet i Bangkok något 






Kommentarer
Postat av: Lina

Ok, jag tänkte att jag kanske vill ha en adidas-jacka. Antingen en mörkblå med gula ränder, eller en mörkblå med vita ränder, eller en röd med vita ränder. Om du hittar nån snygg fotbollsdress till the children så får du gärna köpa det. Ska jag sätta in pengar?

2009-05-18 @ 12:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback