10 Februari 2011

Okeeeeeej...........
Jag är i Nakhon Si Thammarat och jag har precis vaknat. Tux ligger fortfarande och sover men jag har så jävla ont i ryggen av den här sängen. Man känner fjädrarna i madrassen. Måste ta mig en massage när vi kommer tillbaka till Koh Phangan. Idag har vi varit borta en hel vecka, jag säger bara stackars Pipers. Han måste tro att jag bara har lämnat han igen. Moppen står utanför 7/11 vid piren och har alltså stått där i en vecka, jag undrar om den står kvar för överhuvudtaget. Tveksamt. Så vi ska alltså tillbaka idag men det sa han igår med så det vet man ju aldrig. Jag har iaf inget att säga till om. Jag vill inte alls vara här, det finnns inget jävla toapapper eller nånstans att slänga toapappret och dfet är ju självklart då man får jätte ont i magen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När åkte du till Thailand? Hur länge ska du stanna?

2011-02-10 @ 23:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback