15 Februari 2011

Ja men alla hjärtans dag blev ganska bra sen ändå. Åkte och hämta Tux runt sju i haad rin och där stod han vid vägkanten med två rosor. :D Då blev jag rätt nöjd och inte nog med det så fick jag 2000 bath. Så vi åkte hem till Kathrine och Joke och sen till festivalen på väg till Chaloklum. Var hur mycket folk som helst där men hittade inget speciellt. Bara saker till köket som tex en kastrull och en skärbräda. Jo pipers fick ett nytt halsband med en bjällra på som låter så fort han rör på mig. Lite irriterande faktiskt.
Ikväll blir det väl Cactus som vanligt. Fick tjata på Tux att vi inte skulle åka dit igår så tror inte jag kan hålla han hemma en kväll till. Det är som ett måste att åka dit varje kväll. Skit tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback