26 Mars 2011

JAG VILL BARA HA SÖNDER NÅGOT! Jag får ett utbrott snart. Jag kan inte jobba för den där äckliga grannungen ligger och snarkar i min soffa och det är högt! Jag tål han inte jag har försökt men de går inte han är så jävla bortskämd och han skriker hela dagarna. Jag vet jag är hemsk han är typ 3/4 år. Men varje gång han är här så typ slår han på min dator eller trycker på den när jag inte ser fast jag har sagt åt han 300 miljoner gånger. JAG TÅL HAN INTE men Tux tycker om han så han är här varenda jävla dag! Och nu har Tux moster och hennes kille flyttat in i huset bredvid och det är en jävla mardröm. Jag åker hem snart och jag menar allvar. Jag måste vara barnvakt åt hans moster varje kväll. Tux och hennes kille åker till Haad rin för att spela hilo och hon ligger på min soffa för hon vågar inte vara själv. Jag kan inte prata med henne för hon pratar bara thai. Det känns som jag inte kan göra nånting för att hon ligger där och sover. Och dom är här hela tiden, från att tux vaknar tills dom åker till haad rin och dom sitter och snackar konstant! Dom har inga pengar så jag fattar inte vad dom gör här men dom räknar väl att leva på mig och tux men vi har inga pengar heller. Och jag måste dela min jävla moppe med dom också. Igår tanka jag fullt och det var på eftermiddagen och idag kl ett när jag skulle åka till kathrine då var tanken tom. OM MAN LÅNAR EN MOPPE KAN MAN VÄL FÖR FAN TANKA! Tux får pengar den 1 och då tänker jag åka härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback